Välkomna!

2kommentarer

Välkomna till min nya blogg; BookAndThings!

Detta är min andra blogg som jag har parallellt med DreamsAboutEngland men eftersom jag kände att jag ville ha en separat renodlad bokblogg startade jag denna.
Tanken är att det är på den här bloggen jag ska skriva om böcker jag köpt, böcker jag läst och annat som tillhör bokvärlden. Eftersom jag självklart redan läst en massa böcker innan så tänkte jag varva både nylästa böcker och sådana som står på "läst"-hyllan.
Så, nu kör vi! Har du några frågor är det bara att kommentera direkt på ett inlägg eller maila mig på [email protected]

2 kommentarer

Elin

29 May 2012 20:34

Vad kul att du skaffat bokblogg! Ska bli roligt att läsa den :)

Julia

02 Jun 2012 22:13

Åh vad kuuul! :D



svar: jag vet inte ens själv hur jag hinner läsa :o men det är väll en vana som sitter hårt och jag har ju alltid en bok med mig överallt :P

Kommentera

Publiceras ej