A-Ö; Mina böcker

0kommentarer

Följer med trenden och tänker nu börja visa mina böcker i alfabetisk ordning från A till Ö. Tror med allra största säkerhet att det kommer att tillkomma titlar på vissa bokstäver innan jag kommit fram till Ö men då får jag göra ett samlingsinlägg med dem när den dagen kommer!
 
Här kommer i alla fall mina böcker på bokstaven A. 
 
Apollo 23 - Justin Richards (Håller just nu på att läsas)
Allt Kan Hända- 14 mörka berättelser - Stephen King (Innehåller bland annat novellen "1408" som filmen med samma namn är baserad på. Har läst några av novellerna)
Aprillhäxan - Majgull Axelsson (Oläst)
All Together Dead - Charlaine Harris (Från bok-serien som serien True Blood är baserad på. Oläst)
Att Förstå Religion - Carl-Henric Grenholm (Studentlitteratur Religionsvetenskap A TILL SALU!)
Att Se Samhället - Göran Ahrne (Studentlitteratur Religionsvetenskap A TILL SALU!)
Alla Tiders Historia Maxi - Hans Almgren, Arne Löwgren, Börje Berg(...) (Historiebok Historia A på gymnasie-nivå som vi fick då skolan ändå skulle köpa in nya böcker)
 
 
Studentlitteratur, Till Salu,

Kommentera

Publiceras ej