Gordon Ramsay - Makes It Easy

0kommentarer

 
Eftersom jag har ganska många kok-böcker liggandes hemma tänkte jag att jag kunde börja skriva ett par rader om de jag har. Först ut blir den "nyaste", i alla fall för mig. När jag var i London köpte jag denna kok-bok till min mor men som vanligt så övergår de ofta ganska snabbt till mig igen eftersom de är på engelska. 
Tyvärr blev jag lite besviken på själva lay-outen i boken. Har suttit och bläddrat i den vid flera tillfällen men tyvärr aldrig blivit inspirerad av att göra någonting. Bilderna är väldigt sterila och hela boken är som en pocket-bok vilket gör att man inte riktigt får den där mysiga känslan. 
Dock kom det med en DVD-skiva som jag inte hunnit kolla på ännu, kanske får den mig att ändra mig och springa iväg till affären och köpa massor utav färska ingredienser!
När det kommer till recepten så får jag intrycket av att det är ganska svåra recept, inte alls "easy" som omslaget säger men det roliga med boken är att det faktiskt finns ett barn-kapitell som jag nog kommer att använda mig av, haha!
 
 
Gordon Ramsay, Kokbok,

Kommentera

Publiceras ej