bokmässan

0kommentarer

Det verkar som att jag inte kommer kunna åka på bokmässan i år. Väldigt tråkigt tycker jag för jag har verkligen sett fram emot att kunna åka och drömma mig bort bland alla seminarier och framförallt shopping!
Men nu när jag kollar på mitt schema inför hösten så kommer jag antagligen ha en föreläsning på fredagen och sedan en tenta onsdagen efter och det känns lite onödigt att betala så mycket pengar för hotell och tåg bara för att gå två dagar på mässan och samtidigt inte kunna plugga hundra procent till tentan. 
Men förhoppningsvis så har jag möjlighet att åka nästa år! 
 
Annars har det inte hänt så mycket på bokfronten. Har varit jätte lat och inte läst någonting alls sedan jag kom hem från Frankrike men däremot så har jag beställt hem Svensk Bokhandels höst-katalog så jag får drömma mig bort bland alla böcker men på hemmaplan. 

Kommentera

Publiceras ej