I'm back!

0kommentarer

Har verkligen varit urusel på att blogga här den senaste tiden! Har varit upptagen med jobb, plugg och allt annat som livet innehåller. 
Tyvärr har det också inneburit att jag inte läst lika mycket som jag velat så jag har inte kommit så speciellt mycket längre i någon av böckerna jag håller på med just nu, förutom ett par kapitell i "Jubilee" och DoctorWho-boken. 
Men tänkte inte lämna er utan någon vettig uppdatering så jag tänkte därför passa på och tipsa om en hemsida för er som bor i Enköping/Heby/Håbo/Knivsta/Tierp/Uppsala/Älvkarleby/Östhammar, nämligen hemsidan Bibli- "Ditt bibliotek på nätet". 
Där kan man reservera böcker, beställa böcker, kolla om man har eventuella skulder, göra listor eller skriva recensioner. Riktigt bra om man inte har möjlighet till att ta sig till ett bibliotek men endå vill se om boken man vill ha finns i närheten. 
 
bibli, bibli.se, bibliotek,

Kommentera

Publiceras ej