här händer det grejer!

0kommentarer

Vilken chock jag fick nu när jag loggade in och skulle skriva ett litet inlägg! Man har gjort om hela blogg.se's layout (när man skriver inläggen, inget ändras på bloggsidan förutom funktionen som gör att jag kan svara på frågor/inlägg direkt bland kommentarerna) och jag hoppas att det ska gå lätt att använda. Det kommer säkert ta sin lilla tid att lära mig använda alla nya funktioner!
 
Det jag hade tänkt skriva var i alla fall att jag inte hunnit läst ut någon bok under midsommar då jag har umgåtts mycket med min mormor och morfar samt deras vänner från Spanien. Det är otroligt hur äldre människor verkar sitta inne på hur många historier som helst. Jag hoppas verkligen att jag kommer ha samma berättarteknik för mina barnbarn någongång i framtiden!
 
Annars ska jag försöka skrapa ihop ett par inlägg nu när jag är hemma två dagar innnan jag sticker iväg på nya äventyr, men bara tre dagar så jag blir inte borta så länge!

Kommentera

Publiceras ej