Nya böcker!

0kommentarer

I helgen drar jag söder ut, närmare bestämt till den lilla franska byn Taizé. I Taizé finns en kommunitet jag besökt 2 gånger tidigare och bara resan dit och hem tar totalt 60 timmar (med buss) och i Taizé finns det mycket tid för tystnad och reflektion vilket gör att det finns otroligt många timmar att fylla med just läsning! 
Från CDON beställde jag hem följande titlar:
 
Skärvor av ett liv- Hédi Freid
 
 
Om du bara kunde se mig- Cecelia Ahern (enda anledningen till att jag köpte denna bok är att jag tyckte så mycket om hennes "PS. I love you")
 
Sen såg jag att man genom sin iPhone kunde ladda ned en massa klassiska böcker så på mobilen kommer The Importance of Being Earnest" "Great Expectations""Wuthering Heights" samt alla "Sherlock Holmes" böcker med!

Kommentera

Publiceras ej