Gott nytt år!

0kommentarer

Gott nytt år alla booklovers därute!
Hoppas att ni har haft ett bra 2012 och att ni ser fram emot ett bra 2013.
Jag ser i alla fall fram emot att under 2013 få läsa många spännande och intressanta böcker under året, både nya och gamla, klassiker och "okända". 
De "mål" jag har just nu är att läsa:
  • 3e boken i Hunger Games-serien
  • Läsa alla Harry Potter böckerna. Har läst bok 1-4 men jag känner att de förtjänar att få läsas om igen, och självklart måste jag sätta tänderna i de andra också!
  • Faktiskt läsa The Hobbit som jag köpte på bok-rean förra våren...
  • Läsa de tre Sagan om Ringen-böckerna
  • Fortsätta läsa John Green's böcker
  • När Ruta Sepetys nya bok kommer ut måste jag köpa den så fort som möjligt!
Vad är era läs-mål för nästa år?

Kommentera

Publiceras ej